bio

Jag och Cattis spontanbokade bio igår; Friends with benefits, den var helt ok och perfekt en tisdagkväll sådär. Bussresan hem blev lite knas när nåt pucko började tjafsa om att han hade biljett men  att mobilen lagt av, busschauffören var skapligt envis han också och skulle ringa polisen och allt, ja herregud att vissa orkar.

Har sovit dåligt inatt, vände och vred på mig till typ ett så fjomp fick nog och gick till soffan för att sova..så idag kommer jag vara skapligt trött men det blir nog fiiiiint :)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - humor videos

jag skulle vilja fråga dig nu om du har lust att kika på min senaste video jag lagt upp på bloggen, lägger upp välredigerade och humorfyllda videosar och vill ha lite feedback. Kan inte du kika å ge en åsikt? (:

2011-10-15 @ 13:11:49
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0