sjuker

jag får konstigt nog mer gjort när jag är sjuk än annars, även om det går långsamt. Idag ska jag träffa Agnetha, var riktigt längesen som vi träffades bara vi två, och vi ska fika och prata ikapp.
Är trött idag, jag tittade på mobilen vid kvart över tre inatt när jag inte kunde sova (nässpray är min livlina) och det slutade med att jag och marcus hade ett något förvirrande samtal i en halvtimme ungefär medans han unvek allt vad krogragg heter. Jag kan ju nämna att jag är glad att jag inte lever det typiska studentlivet, herregud jag skulle aldrig klara det, blir rehab på vissa efter denna höst.

Nu ska jag försöka vakna till och vänta på att iprenen gör sitt. Läste lite om reklam riktad till barn igår kväll, det är jäkligt intressant faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0