å-n-g-e-s-t

visste ju att jag skulle behöva en god natts sömn för att orka med den här dagen och det har ju inte börjat fint för någon god natts sömn har jag då inte fått och jag kan inte fokusera på skolan för fem öre, ja jag går sönder här och hatar att det ska behöva vara såhär men jag har inga andra lösningar på lager, jag lär stå upp för det jag tycker någon gång annars kommer det aldrig bli annorlunda (vilket det kanske inte blir ändå). För övrigt snöar det och jag ser fram emot att träffa cattis och julia idag iaf, jag behöver en kram. Och nu ska jag inte skriva mer, det blir så negativa texter när jag är less på saker och människor men eftersom det gör så ont att känna så så lär jag skriva några rader..virrigt värre

Hoppas ni får en bättre dag än mig iaf ;p

Kommentarer
Postat av: Cattis

<3

2011-02-21 @ 18:52:34
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0