hemtenta

Idag är en produktiv dag, gick upp vid sju, duschade och tvättade håret (dra på trissor för jag t.o.m. sminkade mig vilket de som känner mig vet hör till ovanligheterna), åt frukost, handlade, diskade och nu sitter jag här med hemtentan och väntar på att min pannkakssmet ska ha svällt färdigt :)
Fast det där med hemtentan går segt, jag fastnade typ på första frågan för jag slog på edukationsprocess och fick upp en pdf som Peter Nilsson (en av pedagogiklärarna jag hade i Linköping) har skrivit. Jag gillar sättet han skriver på, han gör det krångliga lite enklare och jag vet inte, blev att längta tillbaka lite..saknar nästan rose-marie eller vad hon hette som alltid var så glad men jobbig att lyssna på, och henne hade vi i kommunikation haha.

Nä bäst att passa på att skriva lite mer nu när fingrarna fungerar något så när, för just nu befinner sig mesta smärtan i fötterna så det funkar ju faktiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0