lördagsslö

Känns verkligen inte som jag kommer få mycket gjort idag, skulle vilja baka russinbullar men då måste jag iväg och handla ägg, och jag orkar inte riktigt..i-landsproblem jag vet
Såg filmen burlesque igår och jäklar vilken må-bra film! Önskar jag kunde både dansa och sjunga och jag skulle inte ha ångest om jag blev erbjuden att sova på Jacks soffa (tror han hette så, hoppas jag inte tog fel på namn så det blev någon helt annan :) )
Har iaf lyckats ta tag i mig själv och betalat räkningarna, det börjar sina riktigt ordentligt i pengaförrådet vill jag lova, synd för det är så mycket jag skulle vilja kunna göra och skaffa nu men det är väl bra att inte bli alltför bortskämd med pengar också antar jag.

Blir inte riktigt av med huvudvärken jag dragits med sedan i måndags och nacken vill inte riktigt fungera men så länge jag slipper sova i badrummet är jag nöjd :) Och ikväll ska jag prova lite yoga igen, bara för att friska upp minnet av hur stel jag är haha

Man kanske skulle ta och göra ett ryck så jag kan se film och slöa hela kvällen sen, har lånat några av mamma och sen har jag en bok jag vill läsa också..plus alla skolböcker jag borde läsa igenom igen inför tentan på må, tror nog att nöjesläsningen är det mest prioriterade just nu faktiskt :)

Klumpen i magen jag skrev om häromdagen är mindre men fortfarande där, jag ogillar olustkänslor och vet inte vad jag ska göra åt dem heller! Så för tillfället ignorerar vi så gott det går och försöker genomlida värken i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0