iskallt!

trodde inte riktigt det var sant när min termometer visar att det är -19 ute, kanske är den trasig eller så är det istid igen! Tur jag inte är tvungen att trava iväg till skolan idag, fast jag skulle behöva men tänker inte utsätta mig och datorn för den kylan i onödan.

Är riktigt trött idag, kom i säng först vid ett inatt och det hör ju inte till det vanliga. Var jättemysigt med besöket igår, bodo knastrade morot så jag har över hela köksgolvet och jag och cattis höll oss till kladdkaka men mandarinklyftor och grädde :)
Tulpaner köpte jag ju igår också, lila som är så tjusiga! Däremot höll jag på att leta mig tokig efter en tulpanvas som jag hade för mig att jag äger, hittade ingen. Men så gick det upp ett ljus, den stod i min bokhylla, fylld med fjomps alla leksaker :p Ibland känns det som att jag håller på att bli knäpp ändå..ja nu ska jag ta mig i kragen och vara lite effektiv :) ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag vet hur det är att ha morotsbitar över hela golvet...så ser hela min lägenhet ut just nu!!!!!! Haha;) Men sådant får man ta;) Även gurkbitar! Det är tur att vi har de här gossarna:)

2011-01-14 @ 09:44:23
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0