låg

har ju då varit lite lågpga den satans uvi:n och allt skolarbete, så igår kväll när jag fick någon blandning av migrän och spänningshuvudvärk och som följd av detta spydde hela kvällen var jag bra töntig och tyckte allt gick emot mig :p
Idag på seminariet knallar den bättre läraren in och vi alla drar en lättnadens suck, tack för det iaf! Huvudet är bättre men uvi:n lite sämre för jag kräktes upp all vätska jag drack igån kväll så hade inget att fylla ut med, men det ska kureras ikväll :) I helgen ska det "bara" läsas ca 100 sidor så det känns iaf överkomligt, så därför ska jag på inrådan av cattis vila upp mig idag och hoppas hon är klok nog att följa sitt eget råd också ;)

Nu ska jag och lillen mysa, han har lite att ta igen för igår han också, ciao

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, Hanna, jag har bara tagit det lugnt:) Somnade till och med nu på eftermiddagen!:) Sen har jag bakat & bara tagit det lugnt! Hoppas du haft en fin eftermiddag vän<3

2011-01-27 @ 19:08:21
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0