sommar

mådde riktigt uselt imorse när jag vaknade, har huvudvärk som hoppas runt lite, och ögonen känns inge bra och känner mig illamående och allmänt usel, och nej, jag är inte bakis! Tror däremot att det är pollenallergin som spökar, de mesta blommar nu och det luktar så starkt, mår hyfsat bra när jag har varit inomhus en stund iaf. Gick till skolan imorse, vi rättade lite bland våra referenser det lilla vi kunde och sen gick jag hem och däckade i en timme...har filat lite på tentan, men jag tycker den är lite dryg,vet inte riktigt hur jag ska göra..men ja, börjat har jag iaf.
Har fixat en massa annat också, beställt böcker till nästa delkurs, kollat upp centrumklinikens öppettider (lär fixxa vaccination ju) och bokat biljetter hem, åker på ons så jag får sällskap med marie, sen blir det att städa och fixa tapeter och förhoppningsvis kubb på valborg :) Så ska jag byta örhängen också, blir spännande och se om jag förblöder på kuppen :p
Har sagt upp mitt bredband från sista maj, och ska skriva ut uppsägning av lägenheten också och lämna in..shit det går så fort och jag vill mest stanna tiden och vara kvar här ett tag till, vill inte till ludvika, vill inte..

imorrn är det avslutning av grupper, och påbörjan av nya tror jag, eller nåt sånt, skönt på ett sätt och otryggt på ett sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0