söndag

och det är ren lyx att jag inte ska åka hem förrän imorrn :)
Gick upp halv åtta igår morse och började på tårtan, vit chokladtryffel i botten, lemoncurd/grädde ovanför och mörk chokladglasyr runt tårtan, dessutom noblessebitar runt och lite kycklingar :P gott var det men jag var så trött efter allt fixande med mat och allt så jag orkade inte äta så mycket..trevligt hade vi iaf.

kvällen spenderades hos sofi, en händelserik kväll vill jag säga,sen selmas enn sväng där jag träffade robert, vilket var trevligt! Eftter det fick jag äntligen mat, men äcklen som befann sig på mcdonalds hade spytt i ett hörn och hll på och muppa sig hela tiden, med tanke på att de är äldre än oss andra så är det fan tragiskt! Hem och hade ont i magen, men inget mot vad min mamma hade och fortfarande har, hon har varit dålig hela kvällen/natten och är det fortfarande, så jag vet inte om det blir nån sväng till harnäs eller jobbet, skulle vilja gå en promenad i soliga vädret men känner väl inte direkt att jag vill lämna henne.. :/ det visar sig hur det blir, nåt måste jag göra iaf, funderar på en sväng vid väsman, om jag inte blåser bort då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0