uppdatering

har kollat på Bolt, den var bra och nej jag grinade inte, bara nästan haha :p
När vi var ute och sprang igår såg jag tussilago och tänkte att det vore mysigt om det fanns när jag ska hem sen..OM jag kommer hem vill säga, skulle in och beställa biljett men då saknar jag nån inställning så det gick minsann inte

Mum mår hyfsat, riktigt skönt, har oroat mig som vanligt men glad att hon har fjompen som sällskap iaf!
Verkar som om vi blir en hel hög som ska på china och äta, skulle vara riktigt kul!
Träningsvärken är enorm just nu så jag går runt och skrattar hela tiden, får se om det blir till att motionera imorrn också

Nu ska jag sortera tvätt, äta lite glass och sen funderar jag allvarligt på att ta en tidig kväll, med tanke på hur lite jag sov inatt (fyra olika drömmar där jag blir jagad och förföljd, sprang kors och tvärs genom hus, korridorer och städer) vaknade och var mer slut än när jag la mig..behöver nog skriva av mig en del också, känner att det börjar bli läge och jag ska nog inte ventilera av mig alla tankar i bloggen kanske..anyway, var det nån som sa chokladglass med chokladsås?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0