helgen

mycket händelserik på gott och ont. Jag har haft besök, mycket trevligt! Skulle på lägenhetsvisning i andersberg (porten bredvid den som poliserna gick in i när jag kom dit), inte dök det upp någon från gavlegårdarna inte och inte svarade han i telefon, så 40 minuter senare (och då kan man lägga till en timme med tanke på att jag var rädd att missa utsatt tid och var där bra långt innan) fick bussen till sätra bli kvällens räddning bort från regnet, dålig stil!
Sen släppte väl all nervositet och allt jag funderat på hela veckan så jag drog på mig ett fint migränanfall, så nu är toan invigd på spyfronten :p
Hur som helst så piggnade jag på mig framåt kväll/natten så det var skönt.
Lördagen spenderades med att gå påpromenad i halva gävle, förbi alla tjusiga hus, skolor och genom gamla gävle med kullersten och mysigheter. Träffade på en jättetrevlig tjej som var nyinflyttad och som ska öppna ett café utanför gävle (lätt att jag måste åka dit och fika), hon hade två jämthundar och valpen var så härlig! :)
Filmkoll och makaronipudding, sen somnade jag halvvägs in i sagan om de två tornen. Magen var paj men jag trodde det var från migränanfallet, vilket inte visade sig vara fallet, efter en dag med fina kramper kan jag lova att det knapras naturmedicin för fulla muggar, precis vad jag behövde(!). Den här veckan kommer bli en kamp men skam den som ger sig, och tack gode gud att jag har morgondagen på mig att diska innan karin kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0