ojoj

Fick just ett sms av min kusin, det snöar i l-a, det kan man inte säga om gävle men det kommer förhoppningsvis :)
Onsdagen var helt underbar, åt så jag höll på att spricka och sen massa kladdkaka på det ;p

Elin har en grymt tjusig lägenhet och precis en sån säng jag vill ha med nackstöd om man ska läsa osv. Soffan var också riktigt nice och jag längtar som fasen efter min egna lägenhet där jag kan klämma in både mig och fjomp!

Skrattade hela kvällen tror jag, man kan definitivt ha skoj utan alkohol, jag och cattis är proffs på att hitta nya vägar när vi ska någonstans och julia bara suckade när vi körde fram och tillbaka mellan husen haha, som sagt, mycket trevligt, precis vad jag behövde.

Hade tvättstuga klockan sju i torsdags morse och eftersom jag inte kom i säng förrän efter tolv så var huvudvärken given hela dagen/kvällen. Först idag som jag känner mig hyfsad, men ack så svårt det är att ta tag i tentaplugget, har dekorerat pepparkakshjärtan och planerat packning inför hemresan, sorterat tvätt och rent allmänt gjort allt annat än att läsa. Ska göra mig lite te och värma en matdosa nu och sedan sätta mig ner och försöka fokusera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0