halvångest

nu har jag äntligen fattat att jag är hemma, hunnit varva ner lite och ångesten har hunnit ifatt :p
Jag mår illa 2/3 av tiden, inte så skoj men det funkar, magen är bättre, orken är totalt väck och jag känner mig som jag gjorde när jag var sjuk senast,  men den här gången ska jag klara det fortare och inte bli ett levande lik (!). Ibland önskar jag verkligen att det kunde synas och accepteras/förstås som om jag hade brutit en arm, då skulle folk förstå att man inte klarar av att  göra vissa saker eller att man har ont men samtidigt vet jag att det är svårt och att jag är dålig på att förklara läget, för jag vill inte må dåligt..

Har haft en funderarnatt, tänkt på nära och kära, dom som alltid finns där för mig och som försöker sitt bästa trots att jag är som jag är (för det är ingen hemlighet att jag inte är lätt att leva med/kring), jag jobbar på att bli bättre på att tala om vad ni betyder för mig, och jag försöker verkligen att inte ta någon för givet, bara så ni vet så betyder ni mycket!
Att jag sen inte vet vad jag vill fullt ut, eller är medveten om att det jag vill inte kommer inträffa gör väl inte saken bättre, men har jag klarat mig hittills så kommer resten också att funka.

Avslutar med något trevligt för detta blev ett jäkla gnällinlägg; Jag och Fjomp har mysvecka, julls kommer en en sväng, jag är ledig på ludvikafesten och sen flyttar jag förhoppningsvis till hösten :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0