långledig

jag är treledig och det känns helt underbart :)
Igår blev det glass med sandra, mjuklglass med tuttifrutti, gott var det och trevligt att hinna träffa sandra, vi jobbar om varandra så fint första perioden.
Pappa har köpt ny bil, tjusig var den allt, hoppas bara att den inte krånglar en massa. Och för övrigt är det sommarväder och jag ska faktiskt ha kjol ikväll, den ni! :)

Fjomp är sjukt kelig, springer runt fötterna och slickar på hela mig, inte så roligt alla gånger men så mysig däremellan!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo det är ju iofs sant och för det mesta ser jag på det, på det sättet också men i vissa stunder kommer känslan av misslyckande krypandes och man minns hur det var och vad det gjorde mot ens personlighet.



Nej just flytten är ju ngt jag inte skulle gjort, inte än i alla fall och det är man ju glad över att man gjorde, att ha träffat alla underbara människor som man faktiskt har gjort. Men samtidigt finns ju den där känslan fortfarande kvar liksom! Jag vet inte, är ju så svårt att beskriva hur man känner.. Men jag tror att du om någon förstår vad jag menar!:)

Och jag är jätteglad över att ha lärt känna dig också! Och hoppas verkligen inte att vi tappar kontakten. Får som sagt komma och hälsa på dig i höst sedan! Och som sagt, du måste höra av dig när du fått ditt antagningsbesked, så att jag vet vart i landet du hamnar!:D



Och tack så jättmycket för de stöttande orden! De betyder väldigt mycket! Kom i håg att det bara är att ringa om det är ngt också, finns alltid här:)



Ha det superfint! Bamsekramar!:D

2009-07-01 @ 23:43:04
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0