today

idag åker vi till arlanda, vilket betyder att jag måste packa först :p
Håller på att ladda kameran iaf, och har drömt en massa tok inatt igen så ja jag känner mig laddad eller inte..
Bara vi kommer fram till hotellet så har jag fått för mig att jag kommer fatta att jag är på semester och slappna av men det visar sig, synd att jag inte kan lämna magen hemma bara för vi kommer inte överens idag. Mp3an är iaf fulladdad så det känns bra, och så är det nationaldagen idag, redan 6 juni, vart tar dagarna/veckorna/månaderna vägen?!
 
Ha det toppen alla och håll tummarna att vi tar oss både dit och hem :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas resan har gått bra! Sola lite för mig med:)

2009-06-07 @ 18:58:44
Postat av: Julia

Åh vad härligt, jag saknar dig och hoppas du får de superbra på resan! Den 21 kommer jag till Ludvika och du och jag ska gå på ludvikafesten tillsammans på torsdagen, det har jag bestämt :D sen måste jag åka redan på fredagen. Hoppas du har det sjukt bta! Pusskram

2009-06-08 @ 12:56:59
URL: http://plzplz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0