Uppdatering midsommar

idag är det midsommarafton och jag har äntligen stämt träff med min dator efter över två veckor!
Mycet har hänt sen sist så här kommer en sammanfattning;

Ons 3/6 flyttade jag hem (och har nu i efterhand fått betyget vg på sista arbetet så nu är allt klart och jag behöver inte åka till linköping mer än för nöjes skull i fortsättningen :) )
Var fullt uppde två dagar jag var hemma med packning och fixande inför resan och försöka hinna träffa alla, var ut med majjja till grangärdesötisarna en sväng också, trevligt som vanligt och jag är bjuden på dop :)
Lö 6/6 åkte vi (Ida, marcus, inger och jag) till Arlanda för att sova där innan flyget gick vid sex på sö morgon. Blev inte så mycket sova och det var en grymt lång flygresa med mina mått mätt men fy fan vilken bra semester jag har haft trots allt! :)
Hotellet var kanon, personalen trevlig, maten jättegod och vädret toppen! Dit blir det fler resor, ska bara träna upp min arabiska först så jag kan jävlas tillbaka med drygt folk, och jag är tydligen värd en massa kameler som det swedish white jag är :p
Kom hem på sö kväll (14/6), blev lite senare än vi tänkt för tåget var fullt så vi fick vänta, så var det bara att packa om och åka till stockholm på må morgon :) Hade ett jättefint hotell där också, fin frukost och nära till allt,  fick träffa mostrarna och bara ha det mysigt. Så om det inte var för at jag har skov med magen och inte orkar ett enddaste dugg så skulle allt vara great, men jag jobbar på att äta mig igenom problemet, och jag tror det funkar bra :)
Försenade på hemvägen igår för det var så långa köer men när jag väl kom hem blev det tacos och det var trevligt, nu sitter jag här med världens skruttis i knäna och bara myser, so long och kanske mer info om resan senare,,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0