halo

Beyonce har gjort en låt som heter Halo, vet att jag säkert är segast i världen men lyssnade nyss på den, vacker och deppig. Blev att tänka på min dröm häromnatten, ett brudpar som dansade i en pool, och det var mitt bröllop och vi hade vatten till skuldrorna men det var bra på nåt vis, tycker ju att det borde blivit svårt att dansa vals i en pool med en snäv klänning men det var inga problem. Jag kommer inte dansa vals på mitt bröllop, jag kan inte direkt säga att jag är intresserad av att gifta mig heller :) Har aldrig känt ett behov av att ett stort kyrkobröllop med massa folk man aldrig träffar annars, lika om jag får barn tvivlar jag på att jag kommer ha ett dop, för jag tror inte på att ta upp dom i kristendomen, det ska de få bestämma själva..Förlovning, ev borgelig vigsel och namngivningsfest på sin höjd, det är vad jag har tänk  mig, men sånt kan ju ändras.
För det första gäller det ju att hitta nån att dela livet med på riktigt, jag är töntig och tror på livslång kärlek, men även att man måste jobba på det. En person lärde mig vikten av att bli kär flera gånger i samma människa för att hålla igång "gnistan" så det tror jag på :)

Nog om sånt, jag kommer inte komma dit på många år, och med min framgång hittills, så kanske aldrig ;) Men huvudsaken att jag är nöjd med mig själv och kan vara ensam utan att få panik.
Har inte känt mig som mig själv på länge, vart är den där glada, positiva hanna som alltid ser det ljusa i allt och alla, jag har inte orkat och kunnat vara så på länge och det får bli slut på det nu. Jag ska tillbaka till den där nöjda känslan, om jag så ska gå under på kuppen, lite jävlar anamma och inte låta folk trycka ner mig lika mycket, jag behöver positiv energi i mitt liv just nu och då får jag lägga fokus på det som ger sånt, fint och enkelt det lät :p

Har fortfarande inte packat, nån som är förvånad(?), men hur kul är det när man blir uppmanad att packa långkalsonger för att det fortfarande är vinter hemma...Och nervös för redovisningen är jag också, men får genomleva det och fokusera på att jag kommer hem tidigt (typ halv sex) och den eventuella pizzan som väntar då :)
Förresten så har jag bokat en viss biljett, slår väl inte piratkravallen här nere kanske men får träffa godingar så :)
Nu blir det mannagrynsgröt, skolarbete, packning och tankeverksamhet :P Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0