helt slut

i huvudet tror jag att jag är, igår kände jag mig dessutom totalmanglad pga av släpandet på resväskan, ont nästan överallt :P
Blev en heldag i skolan, halv tio till fem, och jag och linus försökte fatta vad vårat perspektiv handlar om, han satt kvar till åtta igår kväll (sjukt duktigt ju!) mendans jag gick hem och däckade i migrän...så nu sitter jag här och försöker bli människa igen, ska skriva lite till arbetet och sedan knalla iväg till skolan om magen tillåter..blir nog lång dag igen, och tentaplugg på det, ljuvligt!
Fast vårväder var det igår iaf, även om det blåser som attans så är det lite varma vindar och ingen snö att skåda, så snart är det ut och springa med marie hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0