hemma

i linköping igen, trött, lite grinig av huvudvärk och ganska nöjd för övrigt. Imorrn är det helklass som gäller, och då blir det kramkalas :) Sen lyckas jag och marie sluta samtidigt för en gångs skull så vi ska ta sällskap hem och även ut och jogga en sväng, håll varenda tillgänglig tumme att jag överlever, har inte sprungit de senaste åren :p
Nu ska jag kolla min mail och sedan krypa ner i sängen, känns som om det börjar gå åt rätt håll eller så är jag för trött för att engagera hjärnan mer :p
Resan är förresten betald. Jag har redan börjat ladda för dejt med fina vänner och snart är det påsk :p

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jogga ja det skulle jag också behöva??? Har tänkte att jag ska få bort min dubbelhaka nu=)

2009-03-30 @ 13:22:35
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0