hey mate!

Och ja, mitt i all jävla stress och skolångest så har jag hittat en själsfrände, jag vet inte vad han heter men det spelar just ingen roll heller . Han brukar, precis som jag, promenera en del, och han pratar non-stop för sig själv också :) Han brukar för det mesta muttra något ohörbart när man möts, det spelar ingen roll om man går på samma sida eller på andra sidan gångvägen, alltid är det något och jag har tänkt fråga nån gång vad det är han pratar om...men idag rann det över, jag bara log som en tok, solen sken och han kom muttrandes där, jag blev så lycklig (kanske inte behöver tillägga att jag pratar en hel del för mig själv jag också) så jag bara skrattade när han sa vad han nu sa, och måtte han ha känt samma vårkänsla som mig då :) 

För övrigt så har jag fortfarande huvudvärk, men inte på långt håll lika mycket som igår, det går åt rätt håll, och har varit i skolan halva dagen igen, hoppas det lossnar snart så jag begriper vad jag håller på med.. Nu ska jag göra gröt, behöver något lättsmält, och sen ska jag kolla upp hotellet i tunisien.

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi vad fint1

2009-03-18 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0