linkan igen

efter lång men ok resa, funkar datahelvetet igen, så nånting hemma i l-a funkar inte, kanske är atmosfären ;p
Min väska gick ju sönder och jag fick låna världens största av pappa, men jag tog mig ombord på bussen, fast det var knappt, och tungt tungt, vet precis hur mina armar kommer vara imorrn så funderar på att göra armhävningar nu innan jag ska sova, all smärta på en gång liksom :)
hade ju vanlig tur och hamnade bakom ett par turturduvor som bara myste och kollade på kärleksfilm, precis vad jag behövde men nä, jag är uppriktigt glad för dem som har någon, den där pirriga nykära känslan är så härlig. Och snart är det vår för här har vi ingen snö och även om det regnade just nu så har jag bestämt att det ska vara sånt där skönt väder imorrn igen!

Har beslutsångest över vad jag ska göra med mitt liv, alla frågar om skolan går bra, jag är inte så intresserad av skolan men det är skönt att vara i linköping och jag ångrar inte att jag flyttat hit, så ja det går kanske sådär..men nu får man söka till skolorna som startar i höst, och jag måste söka för jag vill göra något, men vad?! Och jag vill ta körkort, men det är inte heller så bara..och jag vill flytta, helst till gävle men om jag nu har hittat en utbildning så får det väl bli skåne iaf..fan det är mycket nu, och jag vill fixa rummet hos pappa så det är fint tills jag flyttar, och jag måste hitta nånstans där fjomp kan bo med mig ifall det blir långt bort..och det kommer ju krossa mammas hjärta men vafan, jag skulle inte stå ut med två år ifrån honom! och jag vill ha familj, fast ett stabilt liv innan och jag vill kunna försörja mig själv och inte vara beroende av någon annan, ja ni ser ju problemen haha :)
Men mest av allt vill jag ha en stor kram och somna i en uppvärmd säng med sällskap...ja man kan ju som sagt inte få allt, iaf inte på en gång, eller snarare aldrig som det ser ut i mitt fall och med min framgång :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0