måndag morgon

har varit vaken av och till sen klockan två inatt, så blir det efter en hel dag och kväll med migrän, lyckades ta mig upp igår kväll och göra mat och dosor men klarade bara tre tuggor innan magen sa nej tack så då var det bara att inta sängen igen..
känner mig hyfsad idag men har nå vajs med en led i vänster långfinger så jag kan varken böja eller räta ut fingret, gör riktigt ont, hoppas för allt i världen inte att det är något som tänker hålla i länge!
marcus ringde om resan igår, verkar som vi kommer undan rätt billigt, ska bli så skönt att få komma iväg, och verkligen något jag ser fram emot, men om han lyckas boka återstår ju att se :p
ska förbereda lite inför skolan nu, inte direkt så jag kunde göra det igår och sen ska jag skriva lite listor igen, handling och packningslista :p

hoppas du som läser får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för det =) ja det kanske kan passa =) kram

2009-03-23 @ 14:03:15
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0