tenta

såg verkligen fram emot att tentan skulle vara mellan 8-12 idag eftersom jag gillar att fixa på mornarna när jag fortfarande har lite energi kvar så bara för att så vaknade jag med huvudvärk och en sjujäkla magkramp :/ tog mig till skolan iaf och genomförde, får se hur det går, har ingen aning men hoppas hoppas på godkänt, då skulle jag bli så satans glad och lättad! annars är det till att åka hit i höst igen..
Ska snart iväg till skolan igen och jobba med grupparbetet och sen ska jag bara seega och bry mig om mig själv :)  Tänkte försöka tvätta, städa, diska och fixa lite i helgen, läsa lite inför nya delkursen, antagligen jobba med grupparbetet, skriva ut utbildningspapper osv..
Och orkar jag inte vara enbart duktig så blir det nog lite sherlock holmes också på det :)
Vårjackan är förresten invigd, i stormvindarna som är idag men så länge det är sol så :p

Majjja, hade du fått nå svar från rmt? eller hade du skickat in förresten? :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, nej jag har inte fått nå svar ;) nej då jag har helt ärligt inte skickat in det än... men bara för det så ska jag skriva ihop nåt nu och skicka =)

2009-03-20 @ 12:04:50
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig bogg :)

Hoppas du får en fantastisk helg

Kramar!

2009-03-20 @ 12:09:54
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0