morning :)

Börjar nog bli läge för ett stycke spruta nu känner jag, hade grym huvudvärk igår/inatt och finnar i hela ansiket, och då pratar vi inte de pyttesmå utan bläfforna, man känner sig lagomt fin :p
Dessutom är det kasst väder och jag tog sista mjölken imorse och ingen ide att köpa ny om jag åker hem imorrn..hittade en ny möjlighet förresten, tror det går ett tåg halv fyra också..får se hur det går..
Idag blir det heldag i skolan som det ser ut, vi har massor att göra, är tre stycken som ska fila på teoridelen så hoppas det flyter på.
Köpte sollotion igår med skyddsfaktor 30 :) men attans vad dyrt det är, och hon i kassan var snäll och berättade att om jag köpte tre produkter skulle det bli 20% rabatt, men fan vid det laget skulle jag ju vara helt pank..

Hoppas ni får en roligare dag än mig, vilket nog inte blir svårt :p

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för det. När kommer du hem?

2009-05-19 @ 09:01:48
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0