första snön

imorse var det snö här, inget som låg kvar på vägarna men i träden och på gräsmattorna, och det har blivit kallare så det står nog inte på. Hade den överjävligaste eftermiddagen/kvällen igår men idag har jag mått fruktansvärt bra (om än grymt öm i mage och rygg). Har tvättat, städat, diskat, bakat, promenerat med cattis, handlat och fixat lite allmänt inför helgen. Imorgon är veckans sista föreläsning, tre och en halv timme korvstoppning och sen får jag helg, måste fortfarande lära mig allt om ATP-molekylerna och matabolismen men det känns så mycket lättare när man är ledig :)
Har en massa paket som ligger hemma i l-a och väntar, bara för att jag inte har tid att åka hem än på ett tag, just min tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0