små ord

tänk vad några ord kan sätta en hel tillvaro i rullning, så svårt att sätta ord på vad jag känner men åh obekväma känslor, har sovit asdåligt inatt så det gör väl inte saken bättre...

Fem olika affärer har jag varit runt på och ingen har frysta pajskal, så jag får väl skaffa en kylväska och storhandla nästa gång jag är hemma och hälsar på.

Tror att min sambo har flyttat nu, fast rummet är inte städat och kläder ligger kvar i en garderob (något jag då banne mig inte tänker ta reda på), det visar sig väl

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på dig och blev jätteglad för det du skrev igår! Känns bättre när man blir påmind om alla fina man har runt sig. Hoppas du har det bra! Vi får se till att göra massa kul i jul.Åka till blge och shoppa i mellandagarna tex! PUSSKRAM

2009-11-29 @ 12:59:23
Postat av: Kristin

Hej vännen!

Hur är allt? Hoppas du sov bättre i natt vad det än var! Du är underbar,hoppas du vet om det också! :)

Ha det toppen! Massa kramar! Tänker på dig! :)

2009-11-29 @ 18:48:11
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vad bra! Det var meningen också! :) Okej, ad skönt att höra! Du veta att om det är något är det bara att höra av dig! :) Jadå det ska jag absolut göra, kommer bli en massa gottit :D

Kraaam

2009-11-30 @ 16:30:13
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0