partyparty

jag ska inte på party, förrän nästa helg, men då jäklar blir det kramkalas för heela slanten, en utvald skara släktisar och en åldrande mamma haha :)  god mat och trevligt sällskap, en helg jag verkligen behöver och ser fram emot!
Innan dess har vi ett seminarium och en redovisning att klara av så jag borde ha pluggat satan igår och idag men jag har gjort följande: Fikat med agnetha (som kommer bli min granne, så nice!), varit ute en massa i allt ösregn, bakat (kladdmuffins och croissinter, även frossat i marängsuiss), sett dexter, plockat bland alla papper som ligger överallt och läst några sidor av all litteratur. Jag har för mycket som rör sig i huvudet, en massa funderingar på livet och det är så enkelt att bara skjuta upp pluggandet på nåt vis :p

ska hem till l-a två helger i rad tror jag, annars kommer jag inte hinna träffa alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0