tarmludd

har setat och försökt hitta det norska ordet för tarmludd, men hittar inte.
Är iaf nöjd och ganska lycklig, är på hemmabesök sen igår, sov hos papps, åt pizza, såg Upp, åt äppelpaj med blåbär, sov jäkligt gott och tog en välbehövlig kvällspromenad innan.
Idag var det synkoll, träff med loi, hem och mysa med fjompen, upp och träffa mor min, lämna tillbaka en bok,handla, träffa elika som jag inte sett på år och dag, mycket trevligt var det iaf. Hämtat min superfina reflex som jag fått, och nu bara väntar jag på att jag ska få sova :) För imorrn ska jag träffa voffsing och sen ska jag äta tacos, och ha skvallerstund med inger, kan nästan inte bli bättre :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0