kvällsrapport

har nyss intagit te och bulle, innan det tacos och massa annat gott, mat gör en om inte lycklig så nöjd :)
Varit nere i en svacka, eller är väl där fortfarande men mum har fått mig på andra tankar. Helt sjukt att vi kan ha så roligt fast vi är så lika och verkligen går varandra på nerverna lika ofta.
Hon har varit här sedan lunch, jag har visat henne charmen med sätra och my people :p
Imorgon ska vi göra stan och leta naturmedicin till mig, oh jag glömde att berätta att vi ska göra smoothies i min nya mixer :)

Håll en tumme att jag vinner några miljoner imorgon, för det skulle sitta fint och behövligt
och nu ska jag fundera i min sovsäck tills jag somnar, förhoppningsvis drömmer jag varken om mitt liv eller pedagogik inatt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0