sunday

Idag mår jag kasst igen, men ska prova med allergimedicinen nu igen för den gjorde verkligen susen igår. Det är en sån där näspuffsak som ska lägga ett puderlager i näsan och inte släppa igenom det man är känslig mot, var grymt skeptisk först men jag kunde vara ute halva dagen med agnetha igår, det rann varken ur näsa eller ögon, helt fantastiskt :)

Gårdagen var helt ok, promenad, lunch och ännu mer promenad med agnetha som sagt, ett nytt cykellås skaffade jag också, sen gick vi till ÖB som ligger bortanför mig och småhandlade, eller mest jag. Fanns så mycket tjusiga grodor, men ska inte inhandla någon än på ett tag iaf..

Imorrn är det dags att gå till doktorn, är både förväntansfull och livrädd, kommer vara nervigt värre innan jag varit där vill jag lova! Så håll gärna en tumme imorrn vid två, för det kan jag behöva :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du inte flytvästarna? nej just ja, vi tog dom genomskinliga idag ;) hihi... nej då men ska faktiskt skaffa... är nog lika så bra...

åhh jag ska allt hålla en tumme i morgon... hårt tom... du kam väll skicka ett sms iaf och tala om hur det gick... kramar

2010-04-26 @ 00:24:38
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0