tomt

Påskveckan har varit underbar, inte hunnit hälften som vanligt men allt jag hunnit med har varit ren glädje :)
Idag fick jag skjuts hem till gävle av pappa, och självklart snöar det här :p
Har suttit med hemtentan och kände verkligen på sista texten att det finns hopp (texterna har rivit upp en del känslor) så det var skönt. Fick för mig att logga in en sväng på facebook, och nu har jag ont i hjärtat. Luften gick liksom ur mig och jag känner väl inte direkt för att fortsätta skriva om missbruk och prevention, blev bara så tom.

Bara att göra det bästa av det man har och får, inte låta sig tryckas ner och alltid alltid tro på att det finns hopp. Det har jag varit dålig på, det är jag dålig på, jag har svårt att lita på folk och tänker alltid lite katastroftänk, men livet är för kort för det och man måste våga, annars varken vinner eller förlorar man, och jag vill vinna på något sätt..
Rörigt, men ja, det här ställde till det i mina tankar och jag har inte gråtit på länge så det var väl dags

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vännen, vad har hänt??? tänker på dig... du har mitt nummer...kramar

2010-04-06 @ 12:42:49
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0