virr

Gårdagen var knepig, mådde inte bra för fem öre men har ingen aning om varför, halsont, öm i kroppen, huvudvärk och allt det klassiska, men det är inte förkylning, och om det skulle vara allergi är jag illa ute för hur sjutton ska det då gå när de börjar klippa gräset :/

Min bukett med mörklila rosor står här och piggar upp iaf, att blommor kan göra en så glad :)
Gjorde världens kanonmat igår, har ju velat göra lax men inte vetat vad jag ska ha till..så färsk pasta med stekt lax, körsbärstomater, grädde, buljong och riven parmesanost ihopblandat, ojoj :)

Om några timmar ska jag iväg till Bomhus och laga mat med gruppen, hoppas det blir bra och att vi får godkänt. Tänkte ta med mig en näringsdryck så jag överlever till halv sex när vi slutar..

Om någon har en ny fin dubbelsäng som den vill bli av med så finns jag här ;) Min älskade säng knarrar så förbannat så jag har svårt att sova på nätterna, blir tokig, och om jag ska köpa en ny säng vill jag ha en dubbelsäng så det kommer inte att bli av än på några år, en trissvinst på x antal miljoner skulle sitta fint just nu, för då har jag massor med grejer jag skulle ta tag i. Ja men man kan ju inte få allt som bekant, så därför ska jag ta en macka och fortsätta traggla mina häften om kostvanor. so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr ingen dubbelsäng.. men en mycket obekväm och knarrande 90säng kan jag bistå med ;) nja.. har bestämt mig för att hoppa av, eller ta ett studieuppehåll.. beroende på. Allt skriker bara nej för tillfället, både inriktning, ålder och yrket.. så känner att det är bäst innan man slänger ut för mkt pengar på csn.. så vi får se vad som händer helt enkelt :) Haha nej men det är ju inte så konstigt, har inte sagt det så mkt än heller! Tack detsamma1 Njut av det toppenväder jag hoppas det blir! Kraam :)

2010-04-30 @ 11:54:54
Postat av: kristin

Det var jag ovan om du inte förstod det! ;)

2010-04-30 @ 11:55:21
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0