countdown

på fre kväll får jag äntligen efterlängtat favoritbesök, på lö blir det furuvik :)
Har haft grymt ont i nacke/huvud från inatt och fortfarande (fast nu har jag iaf lyckats äta lite på kvällen och smort in halva huvudet i tigerbalsam. Trodde väl att jag hade en oöppnad förpackning huvudvärksmedicin men det var en tom som jag sparat, idiotiskt och idiotiskt att jag inte kollade upp det i tid, kan fortfarande ha en annan förpackning någonstans bland flyttgrejerna men den kan man ju inte leta fyra på morgonen när huvudet spränger..

eftersom jag i princip sovit bort dagen så har jag fullt upp imorgon, men det är bra att jag håller mig sysselsatt för då kommer helgen fortare :) träffade julia en sväng igår på stan, och fick min cykel pumpad på köpet, man tackar :) Likaså mötte jag upp agnetha en sväng nu på kvällen och hoppas hon är pigg och kry på lö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0