funderingar

har en massa tankar på saker jag skulle vilja fixa i min lägenhet, inte så himla komplicerade men det kommer säkert ta tid eftersom det är jag, ekonomin är typ på noll just nu så jag tar det ännu mer långsamt än vanligt :)

Första köttbullarna avklarade, återstår att se om jag får lökförgiftning för jag hade pulver istället för äkta vara men öste på rejält om vi säger så :p

Agnetha var här häromdagen på kvällsfika, mysigt som vanligt och fjomp charmade också som vanligt :)
Är bjuden på kräftskiva på lö (äter inte kräftor men det finns ju annat) och det skulle vara riktigt mysigt men det känns så dumt för jag törs inte tacka ja förrän jag vet vart magen barkar hän med mig. Mensvärk i all ära men när man blir sittandes/liggandes i flera dagar är det fan inte kul(!). Är dessutom värst på mornar och kvällar..men men, det visar sig, får knapra mängder med piller om det inte vore för att muppmagen pajjar av det. Jag ska inte klaga för det finns dem som hade en miljon resor värre men det tar som fasen på humör och välbefinnande.

Sen läser jag lite om stress också, när man känner sig lite lagom stressad inför skolan så passar det bra som första kurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0