idag

Har längtat satan senaste dagarna för ikväll kommer älskling hit, och imorgon blir det heldag på Furuvik så det ser jag verkligen fram emot :)

Sysselsätter mig annars med så lite som möjligt, idag lär jag ju anstränga mig en gnutta och förbereda mat osv men annars är det inte många knop i onödan. Har äntligen beställt hem ett par fönsterlampor (det och en hammock har jag alltid velat ha :P )
så hoppas det blir bra sedan också, är ju så mycket jag skulle vilja göra och fixa men jag är fan grymt ohändig och dålig på att komma igång!

OCH Jag kom in på kursen om ätstörningar som jag sökt utöver mitt program, mycket glad och det ska bli spännande och antagligen lite jobbigt (hade ju fullt upp att hinna med ordinarie kurser sist, och sen blir det kanske massagekurs på det..ja jäklar..)

Kommentarer
Postat av: kristin

jaa.. kom inte in i det jag sökt i höst, så vette fan vad jag ska göra i ett halvår. lite panik, men får hoppas det löser sig på ngt sätt ändå! Men tack för stödet i alla fall :) Saknar dig!

2010-08-07 @ 14:43:31
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0