lycka

Sitter här och myser över hur pass lyckligt lottad jag är, har verkligen folk i mitt liv som betyder så oerhört mycket! Har varit mycket krångel och jobbiga saker på sistone men man måste ju kunna le åt allt elände och den här helgen behövde jag verkligen :) Precis fått massa fina sms av kriin och det ser ut som jag får underbart besök om några veckor! Agnetha och jag har väl pratat så mycket på sistone att jag har blivit kallad för sms:ande fjortis :p Julls, om du ser det här så har jag tänkt ringa men har inte ditt nr! Massa underbart folk iaf.
Igår var det teater i smb, sandra som skrivit manus och hon spelade också, jäkla roligt var det så nu ser vi fram emot vinterföreställning i söderbärke. Idag blev det en snabbis på loppis och senplockade vi svamp och klappade fårskallarna :) Pappa gjorde jättegod kantarellsås med hjälp av lite av det hopplockade och vi bjöd grannen på mat. Tyvärr är min pappa virrig som vanligt och glömde att han ställt en kastrull på en platta som var på, när jag ska ta den brände jag mig fint på fyra fingrar på vänster hand, ont gör det och jag ser inte klok ut för jag har plåster övr hela fingrarna, tur att det är vänster!
Ska snart iväg till min svärmor och sen ska jag inte göra många fler knop :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Tack vännen! :) Neeej eller hur! Vi får försöka få in det på något sätt.. men som, det ser ut nu är det den 17-19 japps! tar ju några timmar att åka.. så får starta tidigt! Om du inte är helt upptagen på torsdagen förstås.. för isf kan jag kanske komma på kvällen där :) men det beror helt på hur du har det! :) kraam

2010-08-30 @ 19:17:46
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0