rubbad

mitt huvud klarar inte semester, haft huvudvärk alltför många dagar nu så idag får det vara slute på det hela! Ska baka något för annars måste jag slänga äggen som är kvar, diska och rensa papper och bokhylla. Lär dricka litervis med vatten också för det bidrar till att kroppen stänger ner..

Igår em var det folk här och tog bort allt onödigt klotter på sophuset, så hoppas vi slipper mer av det nu. Har letat fram en halsduk (för vart jag lyckats lägga mina sjalar är ett stort frågetecken) och bara nackmusklerna fått lite värme ska jag kompensera min lillskrutt för inställd lek igår kväll :)

Får se om någon (läs agnetha) har lust att ses i dagarna också, måste passa på medans lägenheten är hyfsat städad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0