tvätt*3

Helgen har varit underbar, och nu är det bara tre veckor kvar innan jag får mysa igen, under tiden myser jag och lillen, mer än mycket, han är ett riktigt plåster min skrutt :) Började sticka lite igår, och han är så förundrad över stickorna och fattar verkligen inte att det inte är leksaker..

Har tvättat på morgonen och ska precis ge mig iväg och träffa elin för en liten catch-up, välbehövligt känner jag.
Sen måste jag handla och få se städningen kanske jag kan flytta fram till imorrn :) vi får se, jag har ju semester

Kommentarer
Postat av: kristin

näe, karlstad och kalmar.. känner att jag behöver bort från linköping.. så det fick bli ngt annat.. jo det är klart, löser sig gör det alltid och förhoppningsvis som du säger för det med sig ngt gott i fallet! Jadå.. det erbjudandet tänker jag se till att utnyttja.. bara jag får ihop pengar och sådant! :P Hur känns det att snart börja skolan igen då?

2010-08-10 @ 17:12:46
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: gabriella

Tack söta du! hihi

2010-08-10 @ 18:46:46
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0