21 december

Igår kväll fick jag först nackmassage av min mor (vilket resulterat i att jag är så fruktansvärt öm i nacke och axlar idag att jag inte kan vicka på huuvdet utan att det gör ont, men bra är det, då känner man att man lever) och sedan blev det till att dricka te och kolla på kajsa kavat. Minns att jag älskade den när jag var liten och den gick att se nu också men speciell filmsnutt är det.

Fick A på förra kursen, den med uppsatsen så det känns jättebra, vilket ju lär betyda att han godkänt min statistikuppg också eftersom jag inte hört något annat.
Ikväll ska jag massera baena och sedan sova kvar hos mum för hon är "ledig" imorrn så vi har tvättstuga på morgonen..
Går segt med skolarbetet för övrigt, vill hellre träffa folk och mysa, var förbi sandra en sväng igår och du ska veta vännen att du sprider bra energi även när du mår dåligt, är glad att du finns i mitt liv!

Nu blir det hemmagjord pizza och sedan är tanken att vi ska försöka knåpa ihop ett pepparkakshus, så får se hur det slutar,,hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0