att våga prata

vi har retorikövningar på schemat större delen av veckan och gudarna ska veta att det är något jag behöver, tycker det är jobbigt att stå inför massa folk om man är tvungen (vilket är ett examinerande moment), är jag inte tvungen kan jag göra det, ingen press då..

Ska inte lätta mitt hjärta ikväll för då kommer det komma fram så mycket som jag törs prata om men får avreagera mig imorrn när jag ska ut och gå istället.
Imorgon kväll verkar det som om jag får finbesök av bästaste cattis och julia, vi ska äta tacos, dricka te och lägga pussel, slå den ni :p
Nä jag ska göra mig iordning, har en massa att göra imorgon, lägenheten är rena kaoset som vanligt!!

Har fått igång funderingarna igen, på gott och ont förstås, men det ger en hel del också, och jag försöker leva i nuet fast jag grubblar på allt som varit och komma skall samtidigt. Igår insåg jag nämligen också att snart är julen över, det innebär en ny termin utan lov..vilket kommer gå lika fort som allt annat och därför måste jag börja fundera på sommarjobb snart..herregud kan ju få ångest för mindre, ni som känner mig vet hur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0