bonde

haft en riktigt fin dag igår, handlade lite och sedan gjorde jag chokladkola för första gången i mitt liv typ, trevligt :) Städat och fixat och förberett packning, alltså, känns som halva lägenheten ska med hem minst! På kvällen kom Cattis och Julia hit, vi lagade tacos och till efterrätt blev det rulltårta med mandelspån,nutella och skivad banan + vispad grädde, blev så mätt så jag trodde jag skulle spricka i vanlig ordning :)
Vi såg bonde söker fru, går ju inte att se sådana program utan att ha massa åsikter så vi diskuterade en massa men roligt var det :) Sedan fortsatte vi prata som vanligt och rätt som det var hade klockan slagit 22.15, Och idag har jag så fantastiskt schema så jag ska vara i skolan mellan kvart i nio och fyra!! Så nu har jag tryckt en kopp kaffe och lite gröt, ska bara sätta i linserna och bege mig, återkommer imorgon kväll när mitt liv har lämnats tillbaka till mig förhoppningsvis :p

Kommentarer
Postat av: kristin

Ååh chokladkola, gud vad gott!!! Och bonde söker fru, älskar det programmet alltså, helt underbart!



Haha jaa, två timmar, helt sjukt! Blev en korridor, 26 kvadratmeter med loft. Så jag hoppas det blir bra! Tack så jättemycket, jaa får hoppas på det! Så det inte blir totalt snökaos, vore inget roligt :P Japp, i morgon lördag! Ser verkligen fram emot det kan jag lova! haha

2010-12-17 @ 08:44:32
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0