dan före

imorgon är det en massa saker; julafton med allt vad det innebär och sedan fyller älskling 30år den gamla geten :)
Blir alltså följande som det verkar; födelsedagsfrukost hos mamma först, sedan till svärmor en snabbis på morgonen, en sväng förbi sandra, mat och fika och paketöppning hos mamma och sedan blir jag nog kvar över natten där medans micke och hans bror ska ha vin/spelkväll med sina släktingar..är ju inte direkt orolig att jag kommer ha tråkigt, mest bekymrad över hur trött jag brukar bli i vanliga fall men allt går förr eller senare :p

Idag var ag upp på bilioteket och hämtade en bok, och hon i disken var så otrevlig, hoppas hon hade skoskav eller nåt och inte alltid var sådär för då har hon helt fel jobb. Mitt kort kunde inte läsas i bankomaten och jag törs inte chansa på att jag fått pengar så nu sitter jag här och väntar på samtal från mum, som när hon kommer hem får logga in på mitt konto och kolla..

Tur jag är klar med det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0