lucia

Idag är det lucia, har gått riktigt obemärkt förbi, haft heldag i skolan idag och faktiskt ganska kul med lite teaterövningar eller hur jag ska förklara. Hatar ju rollspel och allt sånt men det ingår i kursen så bara att gilla läget, jag kanske kan lra mig att gilla det för det gjorde jag när jag var mindre, undrar vad som hände..

Idag lämnade vi in vår uppsats och jag har precis skickat in min statistikuppgift, helt sjukt dålig men man kan ju inte få allt, hoppas bara han gluttar och säger godkänt så är jag mer än lycklig :D

Imorrn ska jag faktiskt skippa första föreläsningen och träffa cattis för att skriva klart hemtentan, blir skönt för då kanske jag får i mig mat innan, brukar bli dåligt med det annars. Har sjukt mycket att ta tag i så vet inte vart jag ska börja..men men, vad vore livet utan stress och magsår.
Men en sak stör mig; förra året kunde jag inte äta julmaten utan mådde så fruktansvärt illa hela tiden och blev superäcklad av att se familjen äta. Detta år när jag för en gångs skull mår hyfsat fint i magen och inte illa hela tiden, nä då är jag fan inte sugen på julmat, vad är det för fel, jag borde ju bunkra upp allt jag "missat" och så uteblir behovet, vilket jäkla antiklimax! Hoppas det återkommer, för annars trycker jag massa mat bara för att :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0