sittning

om ni tyckte att gårdagens inlägg var en smula negativt så var det inget mot hur kvällen fortsatte. Älsk hade städat så jättefint hemma hos mig men inte ens det räckte för fy attans vad jag mådde dåligt, tågresan var ett rent h*vete och tårarna rann mellan gävle och sandviken (det är ändå en kvart och jag håller alltid tillbaka tårarna om jag kan. Kunde inte sitta på något sätt så kroppen inte skulle göra midre ont, hade huvudvärk, magen sved och brände och allt var pain på riktigt. I blg inser jag att jag inte orkade något mer och min första tågspya var ett faktum. Micke fick väl som vanligt leda hem mig, kunde inte ens ta av mig skorna själv..jaja nog om eländet, idag mår jag hyfsat även om huvudvärken kvarstår och så kommer göra tills någon masserar bort det onda.

Har varit på sittning i sms, mum har ju varit där förut men jag hade varit lite nervös för att jag inte visste vad jag kunde vänta mig, kom in och satte oss ner för pappa började varpå den andra kvinnan som jobbar där raskt berättar att hon ser att jag har för höga krav på mig själv och är en kontrollmänniska. Sånt där tycker jag är läskigt, och fastän jag tror så duktigt att jag har slappnat av sju resor sedan jag var yngre sitter det ju fortfarande kvar..

Min sittning blev en vild mix av allt, mest en massa om mig och vad som kommer hända, att jag borde ta tag i skrivandet igen, något jag verkligen saknar..och sen en massa från kära farmor också, som jag ska diskutera med pappa ikväll. Mamma fick sig en dos av mormor och paddan verkar det som haha, lååång historia :) men det var intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0