söndag

har ju inte hunnit med ens hälften av vad jag föresatt mig, har mått konstigt, igår hade jag lite huvudvärk men illamåendet är det värsta. Jag kan tänka och vara helt klar i huvudet men inte röra mig, prata eller göra ett dugg för man mår så mastodontilla, it sucks! Idag är det bättre iaf men blir så rädd att det ska komma tillbaka (då vet jag iaf att jag ska trycka i mig kaffe innan för det tar bort värsta smaken när man kräks, lite äcklig info sådär :p )

Håller på och tvättar, ska ta en omgång disk sen igen och sedan dammsuga. Agnetha kommer ikväll istället eftersom jag inte var riktigt iform igår haha.. Imorrn börjar nästa kurs, får se hur det blir. Om en vecka åker jag hem, i like!
För nu vill jag träffa alla underbaringar jag saknar! (sen att jag kommer klättra på väggarna efter en vecka och vilja hem till MIN lägenhet och mitt liv igen är något jag får handskas med då :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0