tåååg

har gått hur bra som helst att åka tåg med lillen, den där "naturliga" lugnande kapseln kommer jag att köra stenhårt på vid resor framöver, så duktig han varit trots lite strul på vägen!
Är hemma och ska adventsfika nu, men har på känn att jag kommer somna ganska snart istället, sen blir det till att strukturera upp veckan som kommer, kl 17 är det damhandboll Sverige-Norge (inte att missa!!) och ikväll ska jag få mysa lite :)

Kristin, tänker på dig en hel massa, kramar och det blir ju bästa julklappen om du tar dig hem till jul ju! :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Jo dom SKA hjälpa en.. om man hade lyckats få kontakt med dem och om hemsidan funkat! Men det löser sig väl till slut.. om inte annat är jag väl förhoppningsvis hemma innan nyår! Inte alls bitter nej!

Tack så jättemycket i alla fall! :)



Härligt att höra att det gått bra för dig att ta dig hem åtminstone! :)

2010-12-19 @ 22:01:33
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0