:(

Jag är ofta överförsiktig när jag ska göra något, ser till att inte ha en massa pengar och kort på mig ifall jag ska ut på kvällarna osv. Gick till busshållplatsen igår och mötte agnetha, hade lite migrän men trodde nog att det skulle bli bättre vid matintag. Vi handlade på willys och halvvägs hem kommer vi på att vi glömt köttfärsen (vi skulle äta tacos så extremt klantigt), fortsätter då bort till hemköp och tillslut hem. Det har ju såklart snöat som fan hela tiden också så lagom trötta och med två matkassar ser vi fram emot att få lite gott i magen;

Då är min nyckel borta!!  

Vi har gått vändan två gånger (det har tyvärr en massa annat folk också gjort plus att det snöat ännu mer) och hittar den inte, mitt hopp är att någon vänlig själ tagit upp den och lämnar den till polisen. Fick ringa jouren, de hade en massa annat att göra först (för det var ju fredagkväll) och jag var tvungen att ha 500 kontant att ge dem när de kom (en timme senare). Så less som jag var då, och vilken jäkla tur att jag hade pengar på mobilen, på kortet så jag kunde gå ännu en vända till hemköp och ta ut, mitt id-kort (för annars hade de inte öppnat) för vad skulle jag annars tagit mig till..?

Tacos blev det till slut men det är dyraste maten jag någonsin ätit :p och snön bara vräker ner..tur jag hade agnetha med mig annars hade jag varit helt knäckt, men jag väntar fortfarande på att nyckeln ska ligga där i fickan. Byta lås vill jag inte ens tänka på, billigt och bra, och vilken jäkla tur att det bara var en nyckel och inte min nyckelknippa.

Kommentarer
Postat av: Swea

Låter riktigt trist! Ser att du har mycket problem med nacken och huvudet nu för tiden. Och jag vill bara tipsa om nåt min mamma sa här om dagen när det gäller migrän; bra att spola varmt vatten på händerna. Låter sjukt, men det funkar tydligen då det är nåt som händer med blodkärlen i händerna som påverkar kärlen i huvudet. När man är desperat och har ont provar man allt, eller hur?

2010-02-21 @ 22:19:16
URL: http://knallpulvret.blogspot.com
Postat av: jonna

tack =)

ja de hoppas vi också..

2010-02-22 @ 21:05:20
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0