hot

Jag har en varm lägenhet, det är så underbart skönt men aj vad kvinnan fick kämpa med elementen, håller med henne, bergis en man som designat skiten och inte tänkt på att man ska jobba också :p

Idag snöar det för ovanlighetens skull, men det är nästan varmt ute så det är ganska mysigt, så länge man inte har bråttom för det går ju inte så fort att ta sig någonstans.. :)

Haft den utan tvekan trökigaste föreläsningen sedan jag började på hälsopedagog idag, handlade om pedagogiskt ledarskap och hälsa, karln var försenad, tekniken funkade inte och han tittade inte upp utan rabblade bara från skärmen och översatte engelska, hade kunnat lista bättre saker att göra sista föreläsningen innan helgen(!)

Men, nu är det helg och jag tror den kommer bli fullspäckad, ska en sväng till elin imorrn (tänker inte må dåligt utan vara på topp) för hon ska ha inflyttningsfest, sedan avatar på bio och mat med agnehta på lö, fika och genomgång inför seminariumet med camilla och elin på sö samt ev hockeymatch och spana på jullan på sö em. Och just ja, någonstans där emellan måste jag läsa minst en och en halv bok, städa, boka tvättid, diska och fixa allt annat som är ogjort..men full rulle, och på ons ser det ut som jag får besök, och det tackar man ju inte nej till :)

Kommentarer
Postat av: krin

Vad skönt att höra hurudu! Jadå det hoppas jag med, annars är det bara till att sätta sig ner, det fixar jag allt! :) Haha aa kan tänka mig det, ser fram emot att ha den perioden över jag också, men snart så! Får hoppas du hittar dig några rejäla möler, eller åtminstone sådana du tycker om, vore rätt illa annars ;) mm Mycket LYYYXX!!! :D Tack, ska jag allt se till att göra! :) Puss

2010-02-05 @ 21:58:06
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0