lyckorus

Så fint när solen skiner, det är hyfsat varmt och fåglarna kvittrar för fullt, riktiga vårkänslor!

Haft seminarium idag 9-12, skönt att ha det gjort och bara att ta nya tag inför nästa som är på fre, men pedagogik är ett jäkla flum egentligen. Kände mig riktigt på g när jag gick hem idag iaf så  förutom att jag höll på att slå ikull mig på en isfläck utanför hemköp och skrek till så folk vände sig om så lyckades jag få en hel del gjort (för att vara mig i min nuvarande form) Handlade lite välbehövliga saker, däribland ett tiopack rosor i olika färger som står och förgyller mitt köksbord :) Har gjort toast med ananas och ost och hann med att diska en omgång också... Nu har min nackvärk hunnit ikapp mig så jag ska vila en liten stund och förhoppningsvis ta tag i läsandet sen


Och igår var jag på damhockey, det ni! Brynäs-västerås, och brynäs vann med 11-0. Julia gjorde tre mål så det hurrar vi för, det blir nog fler gånger, ska bara lära mig reglerna först :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0