pain

sjuk nackvärk idag igen, nä min kropp vill fan inte att jag ska må bra! :(
Gårdagen var thaimat (mixspett med jordnötssås) och bio (avatar) med agnetha, mycket mycket trevligt.
Vi satt längst bak på bion och där sitter sätena ihop som små minisoffor, och vilken gåshud jag fick flera gånger men jag kollade på hela filmen, även när det kittlades som mest under fötterna och jag gillade skarpt, det är många filmer jag vill se nu känner jag..
Sov nästan hela natten som en stock men vaknade med huvudvärk imorse igen, så irriterande.

Har en massa jag borde hinna och orka göra till på onsdag men vet inte hur jag ska lyckas, jag vill må braaaa

Nu skrev elin så jag måste hinna äta innan jag ska iväg, vi ska väl försöka förbereda lite skolarbete...

Kommentarer
Postat av: julia

Vad har hänt med nacken egentligen!? Vad mysigt, du verkar ha de bra där iaf! De är du värd gånger 1000!

2010-02-07 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0